Konjic, Musala br.1; tel:036/726-192; tel./fax:036/735-780; e-mail: drugaosnovnaskola@bih.net.ba
Broj: 1858/23
Konjic, 4.9.2023. g.
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 39/14), člana 27. stav 1. Pravilnika o javnim nabavkama Javne ustanove “Druga osnovna škola” Konjic, broj: 524/23 od 21.2.2023. g. člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (“Službeni glasnik BiH”, broj: 103/14) , a na preporuku Komisije za javne nabavke broj 1827/23 od 28.8.2023. godine u postupku Javne nabavke – radovi “Sanacija fasade” direktorica je donijela
ODLUKU
O izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka, broj 1827/23 od 28.8.2023. godine, Komisije za javnu nabavku za ponuđenu cijenu od 17.094,00 KM, bez PDV-a, u okviru iznosa iz Plana javnih nabavki za 2023. godinu dodjeljuje se ponuđaču “GPI” d.o.o. Sarajevska broj 31 Konjic kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.
Član 2.
Prijedlog Ugovora o nabavci dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču “GPI” d.o.o. Konjic nakon isteka roka od 15 dana, računajući od dana kada je izabrani ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Ova Odluka objavit će se na web stranici Javna ustanova »Druga osnovna škola« Konjic istovremeno s upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.
Član 4.
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje se direktorica.
Član 5.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, a u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj 1763/23 od 11.8.2023. godine.
Javna nabavka je provedena putem Konkurentskog zahtjeva.
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 17.094,02 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 2752-7-3-14-3-15/23 poslano je na objavljivanje dana 14.8.2023. godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 14.8.2023. godine.
Komisija za nabavku imenovana je Odlukom broj: 1764/23 od 11.8.2023. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je Ugovornom organu Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 1826/23 od 28.8.2023. g., Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj 1827/23 od 28.8.2023. godine, Izvještaj o radu broj: 1829/23 od 28.8.2023. godine.
U postupku po Izvještaju o radu utvrđeno je da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik u kojima je utvrđeno sljedeće:
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te pregled i ocjenu ponude, u skladu s kriterijima iz TD.
U postupku ocjene provedenog postupka direktorica nije našla razloge nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.
Iz navedenih razloga primjenom člana 64. stav 1. i člana 70. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine odlučeno je kao u dispozitivu.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ove Odluke se može izjaviti žalba u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine broj: 39/14 i 59/22)
Dostavlja se:
Direktorica
______________
Munevera Tinjak